Резерват СЕВЕРОЗАПАД - нема такова место!

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

АФтур Тема: Пускай БиТиВито  (Прочетена 99227 пъти)

0 ЧленЬове, членки и членестоноги и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Дръмон

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 14170
  • Под прикритие-с разкритие!
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #420 -: Юли 30, 2009, 12:01:13 »
...е те туке доде най-толерантния модератор... ;D Айдааа... ;D
Активен
Дееба тиа връзки-кой ли ги а измислил?!?
(Цитирвам уважаем съфорумец,докъ са опитва да си изуе обущата у крайно нетрезво състояние!!!)

ЛОМНЯК

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 2037
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #421 -: Юли 30, 2009, 12:02:59 »
Sorry,па усраме темата ;D ;D ;D ;D

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #422 -: Юли 30, 2009, 06:44:51 »
Пич,
2.Ако не беха разкарвали, из цела България софийския боклук,сега целата София щеше да се е уринала със смрадовете на хората! Които междувпрочем, не са само от София,а от цяла България.
3.Пътникопотока по Е79 и без друго си минава през Монтана, та незнам за какво Врачанско лоби говориш?

2. - Всеки един у таа София независимо от дека е си плаща данък сгради и такса смет независимо от къде е - работата на общината а срещу тоя данък да осигури адекватна услуга - имаше ли адекватна услуга - ТЦ.
Те тава а боклучийската фабрика насред Виена - сградата си а у града, не е кой-знаа колко голема, и никви смрадове не излаат от нея - нещо подобно мое се тури до Хилтън и на никой нема а пречи:

3. Ебааа го - я т'ва го не бех знаял ;D
« Последно редактиранье: Юли 30, 2009, 06:58:33 от Gaspoud »
Активен

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #423 -: Юли 30, 2009, 06:57:01 »
Тук си прав Ломняк9дали ша е през Враца или през Петрохан-потока ша мине се през Монтана.Та на Монтана и а през грездея има ли ели не тунел.Ма на некои фирми-не. ;)
.....добре де - обяснете ми каква е ползата на който и да е гред покрай него а минават всички камиони - ползата дека мое се усети у Враца я бе писал негде по-горе.
Язе прикаам за нещо друго - за ползата от удобна транспортна връзка между Северозапада и София. Дека от нея ша имат полза всички - от берковчани дека ша мое си седат у Берковица па да работат у София та стигнеш до Видин дека Иван Иванич дека има 5 камиона и нема а му са налага секи ден да праи допълнителни разходи да обикаля през Враца и Ботевград.
У Враца си я имат удобната транспортна връзка - да си я ползват със здраве ората. Ма да не пречат на останалите.
Активен

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #424 -: Юли 30, 2009, 07:14:40 »
...е те туке доде най-толерантния модератор... ;D Айдааа... ;D
....е поупущихме се малко ;D
Ма оно и без спамец не мое ;)
Активен

орданецо

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 1585
  • Ей тва дакела е голем човек!! От филма "Топло"
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #425 -: Юли 30, 2009, 09:52:32 »
гас язе съм съгласен с едно с тебе - че требва удобни транспорти за тва спор нема. язе съм от враца и требва да ти кажа, че като пътувам от софия до враца много се ядосвам на тировете, еле след ботевград. ама в БГ никой не плаща за магистрали и пътища и изминати километри, тогава ча чиф к... им е на врачани тировете да минават от там. ако пътя е както трябва и се плаща за това - те па парите отиват за концесионера (поне я така мислим). ама ако стартират дунав мост 2, и от там се заговори за магистрала ботевград - враца и затова врачани да натискат заради тоя път - ок. по нагоре буш беше споменал шипка - е там наплива е по голем - а никой неще тунел !?
работата е навързана - мост при видин - магистрала враца ботевгарад - намаляване на потока през русе и съответно шипка -  значи нема нужда от тунел шипка, а за кво е тунел петрохан и врачани печелят след 10 годин.
дали казах нещо смислено или се разпилях  ???
Активен
Елвис е жив !!!!

Чвора

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 21592
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #426 -: Юли 30, 2009, 09:58:49 »
Мое да не съм прав ,ма според мене е голема заблуда ,че там къде има път почват да се праат разни работи-при строежа да,ма после?По скоро там къде има производство и производителе там щът нещат праат път.Е тогива има занимание за сички.ма гол път-кво на гол гъз германско здрасти-бае ви Сопола като напри пътища асфалтирани като германски магистрали у Делиормана-между Голем Поровец и Овен примерно/тва са села там/ та некой да а чул за бурното  индустриално и високо техонологично развитие на тиа две населени места?Тоо път къде му викат коридор незнам кой си номер го а имало още по римско време.И ониа сътвере римяните,кои са били най големите строителе по принцип са казале-тука ша а.А они са ги разбирали работите.И ньината администрациа била доста по-действена от наща.Та думата миа -праиме тунел и кво? ;)
Активен
"Човек постига безсмъртие, само когато успее да сподели знанията си с останалите...".
,,познанието минава през етапете - чел съм , учил съм го , практикувал съм го , правил съм го 15 годин, не ми аресва"
цитат по форумниа класик Самотока ;)

ЛОМНЯК

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 2037
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #427 -: Юли 30, 2009, 10:18:19 »
Безспорно е , че ако има тунелпрез Петрохан разстоянието по пътя София - Видин , ще се съкрати с около 60-80км,а при построяването и на магистала,ще го съкрати и като време. Друг е въпроса дали има желание и възможност за това?

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #428 -: Юли 30, 2009, 10:23:27 »
Мое да не съм прав ,ма според мене е голема заблуда ,че там къде има път почват да се праат разни работи-при строежа да,ма после?По скоро там къде има производство и производителе там щът нещат праат път.Е тогива има занимание за сички.
....
Тоо път къде му викат коридор незнам кой си номер го а имало още по римско време.И ониа сътвере римяните,кои са били най големите строителе по принцип са казале-тука ша а.А они са ги разбирали работите.И ньината администрациа била доста по-действена от наща.Та думата миа -праиме тунел и кво? ;)
.....те тава и я распраам - коги има потребност от един път он са праи. Ората къде произвеждат /разбирай Европа/ им требва път да изнсат. Колко има а по прек и сгоден - толко по добре им а. Па те ужкем божкем и тука а почне а се произвежда нешо. Тогива и на назе ша ни връши работа тоа убав път.
У Враца пъто си го имат - у Монтана и Видин го немат.
.....
Благодарим че намеша римляните ;D
Начи още отпреди римско време си а имало естествени транспортни артерии - сми максимално удобни - те едната от тех - София, Берковица, Монтана и по поречието на Огоста до Оряхово. По тоа път по римско време по-големо значение придобива отклонението накъде Видин /тогива важния град а било Рациария - Арчар демек/.
Та думата миа - праима тунел и праима по удобна една транспортна артерия дека са а ползвала от три-четири иляди години ;)
Активен

Чвора

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 21592
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #429 -: Юли 30, 2009, 11:16:35 »
Начи като напраиме тунело а ясно-пъто става по-удобен.Ма дали а по рентабилен ели не?И дали нема даа прекалено скъп ?Тва са въпросете. ;)
Активен
"Човек постига безсмъртие, само когато успее да сподели знанията си с останалите...".
,,познанието минава през етапете - чел съм , учил съм го , практикувал съм го , правил съм го 15 годин, не ми аресва"
цитат по форумниа класик Самотока ;)

орданецо

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 1585
  • Ей тва дакела е голем човек!! От филма "Топло"
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #430 -: Юли 30, 2009, 11:20:15 »
Начи като напраиме тунело а ясно-пъто става по-удобен.Ма дали а по рентабилен ели не?И дали нема даа прекалено скъп ?Тва са въпросете. ;)
да добавя: Тези земни маси, които се изкопават дали могат да се използват на др место (скали с определн състаф), за цимент, за чакъл и п.м.? 
Активен
Елвис е жив !!!!

ЛОМНЯК

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 2037
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #431 -: Юли 30, 2009, 11:36:26 »
Па що да не може?Ако не за цимент , може да се ползва за насипни дейности по пътищата

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #432 -: Юли 30, 2009, 02:04:55 »
Начи като напраиме тунело а ясно-пъто става по-удобен.Ма дали а по рентабилен ели не?И дали нема даа прекалено скъп ?Тва са въпросете. ;)
Тава лесно мое се разбере - има си ора дека цел живот с тава са са занимавале - да седат да чертаат да сметат и да каат.
И я нали точно затова распраам, че ми не арексва че новия министър на регионалното а Врачанин - поне ако он действа като досегашните врачани у власта.
Що лесно мое се "пре-приорететизират" техническите цифри.
« Последно редактиранье: Юли 30, 2009, 02:09:18 от Gaspoud »
Активен

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #433 -: Юли 30, 2009, 02:11:49 »
Що да не мое са ползват - я знам кви са червеняците само отгоре - ма ората дека ша праат проекта ша знаат и к'ви синьовци ша излезнат и на 3тия и на 5тия километър - они ша напраат сметка за к'во а най-добре да са ползват  ;D
Активен

Gaspoud

  • Гостенин
Re:Пускай БиТиВито
« Reply #434 -: Юли 30, 2009, 02:23:00 »
Те манко допълнителна информация:
http://www.stroitelstvoimoti.com/?lang_id=1&prm=news&rub_id=3&news_id=989&page=65
Цитат
Правителството ще обсъди възможностите за изграждане на тунел под “Петрохан”, съобщи във Видин депутатът Михаил Миков. Реализирането на проекта става актуално с построяването на Дунав мост 2, защото така пътят до столицата може да бъде съкратен с 57 км. Проектът има няколко варианта. Последните са от 2006 г. Те предвиждат изграждане на тунел от село Бързия, община Берковица, до Годеч с дължина 7.105 км или 9.201 км. Заедно с виадукти, подходни трасета и обходни пътища на три селища, цената му се изчислява на 300 млн. долара. Областният управител на Монтана Тодор Върбанов е включил тунела в регионалния план за развитие на областта, чиято реализация започва от 2008 г. Идеята за тунела, който попада в трасето на европейски коридор номер 4, датира от началото на миналия век. Бил е обещан от българското правителство още през 1915 година, когато била открита жп линията от Монтана до Берковица. Тя трябвало да продължи до София с подземното съоръжение под прохода Петрохан. Тогава се говорело за дължина от 16 км. През 2000 г. кабинетът обсъжда възможностите за връзката Дунав мост 2-София. Единият вариант е изграждане на магистрала Видин-Монтана-Враца- Мездра-Ботевград, а другият - Видин-Монтана- Берковица-тунел Петрохан-София. С втория вариант пътят се съкращава с 50-60 км. Тогавашното правителство обаче решава, че тунелът е нужен, но към момента строителството му не е актуално. Сегашното правителство ще търси финансиране от европейските фондове или стратегически инвеститори, съобщи Михаил Миков. Пари от бюджета няма да бъдат отделяни. Все повече инвеститори, които проучват условията за развитие на бизнес във Видин, питат и за този проект, твърди и областният управител Кръстьо Спасов. Всички са убедени, че това е най-краткият път от Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния през София за Гърция и за Турция. Според италиански специалисти, които са правили проучвания на терена през 1967 г., тунелът може да бъде прокаран за 24 месеца. По отношение на стойността в различните проекти се сочат различни варианти, които варират от 200 до 300 милиона долара.

Значи според техниката и методите на строеж през 67 година тунела може да бъде прокаран за две години. При максималната дължина - 9 километра - ще струва 300 милиона долара.
300 милиона долара са нищожно малка сума за една толко важна инвестиция дори и за националния бюджет. Да не говориме, че поне 80 процента от сумата може да бъде изкрънкана от Европейския.
Те един пример:
http://optransport.bg/
Цитат
Оперативна програма „Транспорт" 2007-2013 г. (ОПТ) е една от седемте оперативни програми на Република България, които се финансират от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС. ОПТ е оперативната програма с най-голям бюджет в България - 2 003 481 163.68 евро.

.....секи мое сметне колко са 300 милиона долара от 2 милиарда евро.
Активен
 

Страницата е създадена за 0.434 секунди с 22 запитвания.