Резерват СЕВЕРОЗАПАД - нема такова место!

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

АФтур Тема: Дайте да ги сръчкаме, мама им и толупи дееба!!  (Прочетена 11360 пъти)

0 ЧленЬове, членки и членестоноги и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Плъхоубиец

  • Гостенин
Епа у БГ, макар да звучи като да е у Индия.
Активен

luda_duda

  • Гостенин
Я да кажа ка са развиха нещата по моа проблем с Еконт, описан по-горе.
От мизийския офис им стана терсене, че непращам вече през них и рекоа да си ми врънат пратката на своя глава и с риск да им напраат акт от централата на Еконта.
Жалкото е, че чакаха 2-е седмици за да напраат тоа жест, през които я си напрайх договора със Спидиту.
Активен

ШЛЕПЕТАР

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 4591
аз с тия еконт 1 път праща един хладилник за видин и стана без проблем. даже ората дойдоа у назе зеа го аз само подадо парите и си заминаа и там като са го пратиле са го укарале вътре. може да си уцелила на няко пустиняк човек дето да прай лошо име на фирмата
Активен
"Самурай без меч е като самурай с меч , само че без меч " - древна японска мъдрост

luda_duda

  • Гостенин
Оно да беше сал 1 пустиняк, ша са преглътне, ма коги стаа въпрос за неколко пустиняка - е тогива, немоа са прости.
Иначе и я бех доволна от них, не съм имала никви засечки преди.
Обаче много ма обидиха с пренебрежението си.
С тва, че чакам 3-4 дена да ми отговорат на жалбата и че накраа неква тъпа патка от централата им, ми дръжа надменен тон, дечели съм неква още по-тъпа отрепка и ма накра да разбера, че никой не е приел жалбата ми насериозно и че ич им недреме дали ша ма запазат като клиент.
И кат са па толко важни, я па неща да работа повече с тех и те така.
Нема незаменими ора, тва требва да го знаат, нема и незаменими куриери.
Активен

ШЛЕПЕТАР

  • Тумбак
  • Публикации връъ му гу: 4591
така е права си
Активен
"Самурай без меч е като самурай с меч , само че без меч " - древна японска мъдрост

Чвора

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 21592
кат ти не изнасат и съ ебават-еби ги у дупе-они ша лазат за клиенте,а ти ш си намериш-къкто си го и наприла де-кой да ти носи пратките.
Активен
"Човек постига безсмъртие, само когато успее да сподели знанията си с останалите...".
,,познанието минава през етапете - чел съм , учил съм го , практикувал съм го , правил съм го 15 годин, не ми аресва"
цитат по форумниа класик Самотока ;)

iakim

  • Гостенин
Ми сега кък е сас Спиди  Дуде -дуволна ли си  :)
Активен

уйна

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 17601
  • гньетена с култура
Обаче много ма обидиха с пренебрежението си.
С тва, че чакам 3-4 дена да ми отговорат на жалбата и че накраа неква тъпа патка от централата им, ми дръжа надменен тон, дечели съм неква още по-тъпа отрепка и ма накра да разбера, че никой не е приел жалбата ми насериозно и че ич им недреме дали ша ма запазат като клиент.
И кат са па толко важни, я па неща да работа повече с тех и те така.
Нема незаменими ора, тва требва да го знаат, нема и незаменими куриери.

Те тава е млого, ама изключително много важен проблем при сички, които бачкат у сферата на услугите. Държат са, се едно са единствени и незаменими. А клиента - еби го у дупе.  ??? :(
Епа, оно не може така... като сакаш клиентела и кинти, предложи им и качествена услуга.
Ама откъде толко акъл???
Активен
Ние сме ора естете.

Секи шут отзад е крачка напред.

Северозападният език спрямо книжовния, е това, което е офроуд трасето спрямо магистралата - непредвидимо и много по-интересно. Казах!  yn

luda_duda

  • Гостенин
Ми сега кък е сас Спиди  Дуде -дуволна ли си  :)
Па за сега съм доволна, предложиа добри условия.
Ша ги видиме за в бъдеще как ще са
Активен

svetoslavt

  • Гостенин
Обаче много ма обидиха с пренебрежението си.
С тва, че чакам 3-4 дена да ми отговорат на жалбата и че накраа неква тъпа патка от централата им, ми дръжа надменен тон, дечели съм неква още по-тъпа отрепка и ма накра да разбера, че никой не е приел жалбата ми насериозно и че ич им недреме дали ша ма запазат като клиент.
И кат са па толко важни, я па неща да работа повече с тех и те така.
Нема незаменими ора, тва требва да го знаат, нема и незаменими куриери.

Те тава е млого, ама изключително много важен проблем при сички, които бачкат у сферата на услугите. Държат са, се едно са единствени и незаменими. А клиента - еби го у дупе.  ??? :(
Епа, оно не може така... като сакаш клиентела и кинти, предложи им и качествена услуга.
Ама откъде толко акъл???
Така еУйне,оти са там на заплата и им е през дедовеца,дали ше има работа или не.Ма на шефа едва ли му е баш през уя.Ако рече да затвори офиса в даден град,ше ревнат че остаат без работа,ма не прават нищо да задръжат клиентите.Ако са като мене,да знаат,че добре свръшената работа при единя клиент води до"похвално слово"пред комшията,колегата,кумеца,целата рода и други потенциални клиенти,тогава ше мислат по друг начин.Я ако немам работа,немам и кинти,па на ония заплатата им си връви.За тва заплатата требва да е преко свързана с финансовите резултати на фирмата(клона,офиса).Говора за тия къде работат в сферата на услугите( не ако нема работа да им не дават заплата,ми да имат некакви финансови стимули при повишаване ефективността на работа и увеличаване на оборота респ.печалбата на фирмата.Тогава ората ше имат ищах за работа и ше знаат,че е техен интерес да работат добре и да защитават интересите на дадената фирма.
Активен

уйна

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 17601
  • гньетена с култура
Прав си, Убавец! Материалния стимул  моо да свърши чудеса.  :)
Активен
Ние сме ора естете.

Секи шут отзад е крачка напред.

Северозападният език спрямо книжовния, е това, което е офроуд трасето спрямо магистралата - непредвидимо и много по-интересно. Казах!  yn

luda_duda

  • Гостенин
По случая описан по-горе от мене, да ви съобща, че днеска ми са обади една много любезна госпожица от фирма Еконт, за да ми поднесе извинения.
Много любезно, чак ми потече мед по слушалката, госпожицата ми заяви, че е допусната грешка и че служителите с които съм разговаряла са ми дали погрешна информация, според която аз съм останала с впечатлението, че трябва да заплатя таксата престой :o :o :o ???.
Така, че не е необходимо да заплащам тази такса и ако за в бъдеще имам проблеми с пратките си, да се обаждам директно на нея и тя своевремнно ще разреши тези проблеми.
Чест им прави, че намериха сили да ми се обадят и да се извинят, но от друга страна дали това не се е наложило, поради факта, че 1 месец не съм изпратила нито 1-а пратка през тяхната фирма?!?
И тук ще допълня една информация за друга куриерска фирма - ShortCut
Предупреждавам всички, желаещи да изпратят пратка с наложен платеж през тази фирма, да не го правят!!!
Аз чакам 2-а месеца да ми бъдат изплатени 100лв от наложени платежи и никой от фирмата не се наема да ми каже къде са ми парите и кога ще ми ги изплатят.
Демек у случая пиам една студена вода и продължавам напред с -100лв.
Активен

Чвора

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 21592
ох мамааа я каза ли ти че по корем шъ са влачат за клиенте тиа тумбаци ;D
апа другите-що не пробаш да си дириш правата у таа асоциациа за защита на потребетелете.Сто лева са си паръ-токо за един месец ???
Активен
"Човек постига безсмъртие, само когато успее да сподели знанията си с останалите...".
,,познанието минава през етапете - чел съм , учил съм го , практикувал съм го , правил съм го 15 годин, не ми аресва"
цитат по форумниа класик Самотока ;)

luda_duda

  • Гостенин
Днеска получих извинително писмо и те тва

като подарък от Еконт.
Чак ми стана гузно, че имам договор вече с друга фирма.
Активен

Колеба

  • Пустиняк
  • Публикации връъ му гу: 12944
  • Лижанин
ич да ти неа през уя - късно а за китка, но виж винцето си ги пини със здраве  ;D
Активен
 

Страницата е създадена за 0.262 секунди с 20 запитвания.